Thursday 15 May 2014

Cocodamia kini senang di dapati Di Kawasan Pontian

< ITU YANG KITA NAK UBAH>



Katanya guru Koperasi MRSM Pontian. Alhamdulillah, #krukkkrakk dan #coklatiq # cocodamiakini boleh didapati dalam koperasi MRSM Pontian.



Amazing! Sebab baru kelmarin hari Isnin (12/5) hantar 1 katon je stok untuk test market pelajar2 dan staffs kat sana. Then tengah malam tadi jam 11:15 malam dapat panggilan dari cikgu koperasi tersebut suruh hantar lagi.



Kalini bukan 1 katon dah. "Katanya ini yang perlu kita ubah. Dari makan coklat tak ada apa-apa, baik makan coklat yang boleh tambah energy dan menjana IQ pelajar." Saya pun tambah " halal dan buatan muslim lagi. Bukan sekadar coklat biasa, kerana makanan sunnah dan lubanah sememangnya baik utk kita"



Terima kasih Ya Allah..

Selain di MRSM Pontian, boleh juga didapati di kedai Casa Anasia dibawah Lembaga Nenas Malaysia di Pontian.



Banyak produk-produk IKS terdapat dalam kedai ni. Macam-macam ada. Dan alhamdulillah ramai juga agen-agen dari Pontian terutama guru-guru sekolah yang memborong Produk CocoDamia ni. Hasil dari event Karnival Belia di Pontian pada 1 Mei lepas.



Syukur dapat membantu menambah nilai kepada org ramai. Untung sikit atau banyak itu lain kira. Janji berkat betul tak dan niat untuk tambahkan ekonomi keluarga.



Ok lah, kepada mana2 koperasi serta cafe2 atau kedai2 runcit yang ingin borong #krukkkrakk dan #coklatiq,

boleh hubungi atau whatapps 0106468383 atau 0106018383 ya.

Produk bagus dan buatan muslim. Dan produk selling fast!

P/s: #krukkkrakk #selfie #contest alan berakhir jam 5 petang ni. Klik-klik fanpage Krukk Krakk Chocolate untuk berpeluang memenangi set monopod dan wang tunai. ***********************************************************


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment