Monday 9 June 2014

Promosi Trial Pack Krukk Krakk Chocolate

< SIAPA LAGI NAK ORDER TRIAL PACK?>

Kami faham!




Permintaan terhadap Krukk Krakk Chocolate Bar semakin meluas dan tinggi permintannya, tapi sukar nak dapatkannya di luar sana.

Kami team CocoDamia sedang bertungkus lumus untuk memasarkannya ke tempat-tempat yang mudah dicapai. Just take it, crack it!

Mydin : final stage…..berdebar-debar menunggu nunggu keputusannya.
Aeon big : second stage
Giant : first stage



Demi untuk tidak menghampakan permintaan raving fans CocoDamia, kami memperkenalkan trial pack sejak semalam untuk mereka yang betul-betul mahu mencubanya. Alhamdulillah semalam hampir 40 trial pack kami poskan.



Dan disebabkan sambutan yang mengalakkan itu, hari ini promosi trial pack masih berlangsung. For limited time only!

Jadi kepada sesiapa yang betul2 berminat untuk mencuba, boleh sms/whatapps 010 6468383010 6018383.

Seawal pagi esok, team Cocodamia akan ke Port Klang untuk loading stok Coklat IQ CocoDamia dan Krukk Krakk untuk dimasukkan ke dalam kontena seterusnya berlayar ke destinasi.

Jadi dikesempatan itu, kepada sesiapa yang nak jadi agen/ stokis/ borong produk CocoDamia, boleh juga sms/whatapps no tel yang tertera diatas. Peluang yang sangat bernas utk yang mahu mulakan perniagaan dengan CocoDamia kerana anda jimat kos postage yang banyak! Sekaligus dapat saya coaching kalian sekalian. Ya lah sekaligus barang sekali jalan kan. Tu yang jimat.



Orait! Semoga saya dapat membantu kalian menambah pendapatan dan kalian pula dapat menyelesaikan masalah pelanggan-pelanggan anda.

Percayalah,

CocoDamia,
Bukan Sekadar Coklat Biasa


fb : krukk krakk chocolate

No comments:

Post a Comment